tortillam_ benberyy Normalde reglim 3-5 gün arası gecikir benim. Regl 5. Gün gecikmesinde artimed ile test yaptım pozitif verdi. Ama burda yalancı pozitif diyen de çok. Kan testi netleştirir
merveetuncerr Evet dikkatli bakınca silik bir çizgi var. Ben direkt kan vermeye gitmiştim daha garanti, bi kan testi verin bence ☺️
mrssanne benberyy merveetuncerr tortillam_ ciceki allyslife tatlibiri  Kızlar bu da benim regle 3- 4 gün var İnnovita diye bir gebelik testi, güvenilir mi acaba
ciceki benberyy canım bu marka testin ne kadar doğruluğu var bilmiyorum hiç almadım kullanmadım bu markadan şu an hamileyim 4 aylık ilk gebeliğim bu başta öğrenirken 2 tane awox 1 tane de kaset testle pozitifle öğrenmiştim kan vermeye gitmiştim 1000 betayla kesin sonuç almıştım zaten
benberyy ciceki hayırlı olsun canım💕 benimde ilk olacak olursa eczanenin önünden geçiyordum alayım dedim bu marka varda sadece denedım inşallah yanıltmaz 😁
ciceki benberyy sağol canm seninde Allah gönlüne versin inşallah rabbim nasip etsin Sanada ve olmayanlarada 🙏🙏yanıltmaz umarım test cnm inşallah
benberyy tatlibiri vallahi milletin duygularıyla oynuyorlar inşallah yanılmazz regl gününe kadar bekleyeyim olmazsa vereyim kan testini
allyslife benberyy ya başka testle yarın sabah ilk idrarla yeniden teyit et ya da kan ver, heyecanla bekliyorum🥹💖
benberyy allyslife canım vallahi dayanamadım eve giderken başka test alıp yaptım ckdkkd days doctor marka varmış yine silik çıktı ilk dakikalarda çekmeye çalıştım ama pek belli değil sanırım
allyslife mrssanne innovitada yalancı pozitif duymadım canım ya da denk gelmedim ama var gözüküyor kan ver bence🫠
meri_ mrssanne bende bugün Dpo 9 İnnovita yaptım profilden bakabilirsin yükledim hafif silik çıktı bu test için hassas diyorlar seninde bence var gibi Dpo kaçtasın
mrssanne allyslife yaa öyle diyorlar yalancı sonuç pek vermemiş, 3-4 gün sonra regl gecikince vermeyi düşünüyorum. Hayırlısı artık 🙏🏻