krzzz İdrarda protein kaçağı çıkmış böyle durum yaşayan vardı tansiyon rahatsızlığım da var ilaç kullanıyorum
ece99sultis20 krzzz kanama olduğu bi dönemde bende de çıkmıştı bilmiyorum bi etkisi var mı ama 10 gün sonra tekrar tahlil verdiğimde yoktu
esrafi5 krzzz tansiyonlarını çok iyi tutmam lazım dengede nasıl artığı ne kadar hızlı arttığı çok önemli benimki çok hızlı arttı mesrla yatışla takip ettik tansiyonlarımda yğkseliyordu ilaç kullanmama rağmen 34.haftada doğum yaptım ben dikkat edin inşallah
krzzz twobabymomm 29 haftalığım mail attım sonuçları cevap vermedi ama mantar problemi var şuanda o etkiler mi tansiyon sıkıntımda var ilaç kullanıyorum ara ara yükseliyor
twobabymomm krzzz tansiyon ve protein kaçağı ile ben de kızımı doğurdum gebelik zehirlenmesi dediler. şu an 30 haftalık hamileiyim takip ediyorum inşallah yükselmez. Sizde dikkat edin inşallah bir sıkıntı olmaz ♥️
krzzz esrafi5 İnşallah ben oğlumu da gebelik zehirlenmesinden 34 haftada 1660 gram doğum yapmıştım bakalım hayırlısı