O haftalarda ben de öyle hissetmiştim bir ara hatta baya korktum bir kaç güne normale dönmüştü az da olsa hissediyorsanız inşallah iyidir. Hiç hissetmeme gibi durum olursa doktora gidin bence. 28. Haftaya geldik hala bazı günler az hissediyorum bazen çok derinde hissediyorum sanki varla yok gibi oluyor demek ki bu haftalar da pozisyon değişikliği falan yapıyorlarmış