uffff 26 yaşındayım 3 yıldır evliyiz ilk yılımızda boş gebelik geçirmiştim 2 yıl üzerine gebe kalamayınca hastaneye gitmeye karar verdik benim sadece prolaktin yüksekti ilaçla düşürdük eşim 4. Evre varikoseldi doktorum önce çatlatma denedi malesef olmadı yumurtaların güzel büyüyor gelişiyor bence aşılama denemeliyiz dedi ve aşılama denemeye karar verdik aşılamadan hemen sonra regl oldum fakar bi sonraki ay gebeliğimi öğrendim doktorum ilaçların etkisinin bi müddet daha devam ettiğini söyledi Rabbim isteyen çabalayan herkese nasip etsin inşallah ama en önemlisi kesinlikle stresten uzak durabilmek