Normal Doğum yapınca anne oluyorsun ama sezeryan olunca anne olmuyormuşsun? Ne kadar saçma düşünceli insanlar var sezeryan kolay işiymiş bilmem neymiş herkesin bünyesi farklı sen dayanabilirsin ama ben dayanamam herkesin görüşü farklı sen beyazı seversin ben maviyi kafa karışıklığı yapıyorsunuz yardım değil normal tabiki sağlıklı olan bunu kimse inkar edemez ama sezeryan oluncada kimse ölmüyor yatalak olmuyor bıçak altına yatıyorsun ağrın olucak sızın olucak normal bu lütfen kimsenin kafasını karıştırmadan yorumlarınızı yapın.