ciceki ya ne kadar zor ve karisik bir durum, tabiki ikisi de evlat ama insanindan gonlunden gecen bir cinsiyet illaki vardir, olmasa bile erkek diyorlar ona gore kendini gazirliyorsun sonra hop kiz diyorlar, ne alisveris yapacaginida sasirir insan gercekten. İnsallah bir degisiklik daha olmaz, Allah herseyi gonlunuze gore versin, en onemliside hem sizin hem bebeginizin saglikli olmasi ❣️🙏