ikiemanetinannesi Kızlar troid bakıldı hepsi normal aralıkta serbest t4 düşük gelmiş . Bunu yaşayan var mı. 0.85-1.6referans aralığı benim 0.721 gelmiş sonuçlar için bir hafta sonra kontrol vardı geç gitsem sorun olur mu
aslmoms ikiemanetinannesi herşey normal birtek bunda hafif bir düşüklük varsa sorun olmayacaktır bence
duygu_burak ikiemanetinannesi Benimde düşük gelmişti . Sadece bu değer de sorun varsa genelde birşey demiyorlar beni doktorum dahiliyeye yönlendirdi ve 25 mg ilaç başladım şuanda kullanıyorum . Takip edeceğiz dedi . Gerçi benim doğumum geldi 😂 ama dahiliyeye gözükmende fayda var
temmuzonbir ikiemanetinannesi doktorunuza danışın isterseniz internetten bir şey okumayın orada hep en kötüsü yazıyor ben yıllardır tiroid hastasıyım ama benimki yüksek geliyor düşürdük çok şükür doktorum sayesinde 💐
ikiemanetinannesi aslmoms evet öyle e nabızdan baktım inşallah ya zaten şekerim var sıkı takipteyim ecoprin de kullanıyorum hayırlısıyla sağlıkla doğsun da 🤲🏻internete bakınca bi ton olumsuz şey yazıyor buraya danışmak istedim
ikiemanetinannesi duygu_burak diyabetim var aslında bugün gittim sonuçlar çıkmamıştı. Tahlili isteyen de diyabet bir hafta sonra gel dedi doktor şeker için yine. Acaba bir hafta geç gitsem sorun olur mu. Bende 32 haftalık oldum bugün sancım çıktı nst de dinlenmem tavsiye edildi
duygu_burak ikiemanetinannesi bence geciktirme çünkü benim doktorum bizim için T4 önemli demişti ☺️ çok teşekkür ederim inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız❤️