busraburak29
Gayet normal. Belirtiler bir gelip bir giderler. Bende ilk başta göğüs hassasiyeti azaldı bulantı bugün yok vs diye kaygilanıyordum olağan şeylermis hergun devam etmiyormus.
Mesela 14. Haftadan itibaren hiç bir şey hissetmiyorum. Şuan 19+1 im. Sadece ultrasondan ultrasona gorebiliyorum o kadar. İlk gebelik olduğu için hareket içinde erken dediler.