37+4 teyim sanki bebeğim aşağı inmiş gibi hissediyorum ve dün şeffaf bir akıntım oldu yapışkan gibi diyebilirim acaba bu nişan olabilir mi ? Hep duydugum nişan gelmesi kanlı bişey olduğu ama ilk gebeligim o yüzden pek bir bilgim de yok bilen varsa aydınlatabilir mi yürürken bile zorlanıyorum bu arada iyice aşağı indi sanki