Dediğiniz belirtiler ablasyo plesentayı tarif ediyor özellikle rahim içine kanama olur ve dışardan bişey görmediğiniz için rahat davranırsınız özellikle ağrınız olması ve yürütmemesi tehlikeli olabilir, sizin sağlığınızda tehlikede olabilir hastanede yatış yapmalısınız.