Benim de 33 haftalık inanılmaz elim ayağım şiş miş ellerim uyuşuyor geceleri ayaklarım uyuşuyor sürekli sağa sola dönüp duruyorum el parmaklarımı hareket ettiremiyorum geceleri o kadar ki şiş ve ağrıyor ayaklarıma basınca ağrıyor özellikle de tek bacak şişliği olan var mı sağ bacağım çok daha fazla şiş