Merhabalar yerleşme kanaması olmadan bildiğin 6-7 aya kadar regl olan kadınlar varmış Bu olabilir mi? Şüpheli ilişki Nisan 18’deydi. Gecikmem oldu, 10 gün kadar. Mayıs 3’te regl oldum, reglimin üstünden bir hafta geçti. Son iki gündür öyle böyle bir yorgunluk var. Ne zaman böyle oldum hatırlamıyorum. Gece 1’de uyudum, 1 buçukta kalktım; öğlen hâlâ uyumak istiyorum. Ben normalde gece 4-5’te uyusam bile sabah 11’de kalkan insanım. Şimdi yataktan kalkamıyorum, kahvaltı bile yapmak istemiyorum. Ya olabilir mi böyle bir şey? Bir de varsa tam 7 haftalık olacak. En yoğun yorgunluk dönemi 6-8 haftalıkkenmiş. Artı sabahları başım agriyarak uyaniyorum