reyhanar Kızlar 20+4 deyim sağlık ocağı 20. Haftanda aşıya gel demişti en son doktora gittiğimde aşıyla ilgili bişey demedi benimde sormak aklıma gelmedi doktora danışmadan yaptırmalı mıyım yoksa randevumu mu beklemeliyim
June6 reyhanar ben 15. Haftadayım dün doktora sordum 20. Haftada yaptır dedi bana normal heralde o hafta doktorunuza ulaşma imkanınız varsa sorun tabi içiniz rahat eder
reyhanar June6 şehir hastanesi ulaşmam mümkün değil sanırım randevu da yok gidip sorsam napsam bilemedim