kubraelif19 suprizyumurtam bende 16 haftalık hamileyim 13.haftada gittiğimde doktor cinsiyet için henüz erken dedi Hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza 🥰
Ftmnur11 suprizyumurtam bende 16 haftalık hamileyim.cumartesi kontrolüm var bakalım ne olacak cinsiyeti,11 de kıza benziyor demişti 😊🤲🏼
ciceki suprizyumurtam yarın 17 haftalık olucaz inşallah başta 2 kez erkek dedi doktorum 16. Haftada kız dedi kız cıktı yani detaylıyı bekliyorum yinede değişmez dedi doktorum ama bakıp görecez .
suprizyumurtam Ftmnur11 bana aynı gün devlete gttim dün yani 3 lü tarama yaptırdım bi erkek dedi bi kız dedi sadece tarama testlerini devşette yaptırıyorum 2 saat sonra ozele randevum vardı erkek dedi benim bir oglum bir kızım var buyuk oglumu 11 haftada ogrendim kızımı 15 haftada
Ftmnur11 suprizyumurtam valla ben pipi göremedim zaten 11+5 de gitmiştim erken olduğunu biliyorum cinsiyet öğrenmek için de,erkek olsa pipi görünürdü diye düşünüyorum 😁 inşallah kızdır sağlıklı olsun kız olsun inşallah ,benimde bi oğlum var 7 yaşında