kubraaaatt Kızlar bebeğin kanala girdiğini nasıl anlarız ya da anlayabilir miyiz? 2 gündür tuvalete daha sık gider oldum. Karnım düşmedi bence😄 nefes alıp vermek kolaylaşır diyorlar ama ben baştan beri çok sorun yaşamadığım için anlamıyorum 🤷
anee234 kubraaaatt bence doktor anlaya bilir ama haraketlerini aşada hissedersiniz ben sürekli aşada sanki kaşıklarımda hissediyordum doktor bebek kanalda dedi
kubraaaatt anee234 yani ben sol kasıkta ve sağ yan tarafımda hissediyorum. Henüz öyle çok aşağıda hissetmiyorum bebeği
anee234 mlkmlkgerger merhaba drumunuz nasıl doğum yaptınızmı gerilik ne drumda aynı sorunlar yaşıyorum bende