Kendimi fazla umutlandırmak istemiyorum ancak bugün dpo 6 dayım. Belirti olarak sadece yoğun bir uyku halim var. İş yerinde kafayı koyup uyuyorum resmen. Chat gbt ye sorduğumda yumurtlama sonrası progesteron salgılanmasından kaynaklı olur diyor.. beklenen adet tarihim 21 mayıs ben 16 sı gibi test yapayım diyorum. Bu ay olur inşallah. Sizde durumlar nasıl? 🙂