glcnylmzz seninle aramızda bir gn var canım benim bat 19
Bende dpo10da test yaptım silik pozitif gösterdi sonra da aynı gün akşam kan verdim negatif çıktı bugün dpo 12 adeti bekliyor gibiyim ayın 18inde jinekoloji randevum var varsa o gün öğrenicem yoksa da o güne kadar adet olurum heralde
Seninki de hani bu testler gebelik durumunda da pozitif verebiliyor diye biliyorum bende istersen bir kaç gün daha bekle tekrar test yap