Kızlar iki üç gün boyunca karnımın hepsi çok sertti mideme baskı oluyordu bugün de yoğun sırt ve kaburga ağrısıyla uyandım nidicard kullandım ama iki saat sonra tekrar başladı doğum sancısı çekenler tecrübesi olanlar yardımcı olsun lütfen bu doğum sancısı mı değil mi bilmiyorum