caglabyks 3.4 ay daha emzirebilirsin kuzum doğuma yakın bırak, benimde seninki gibi aralarında küçüğü doğana kadar iki yaş vardı çok zorlandım. Ama her bebek her çocuk aynı değildir gül gibi yaşayanlar da var. Benim küçüğü şuan 2 yaş olmak üzere ikiside birbirini çok seviyorlar oyunlar oynuyorlar bir o kadar da kıskanıyorlar, iyiki var ikiside beraber büyüyorlar seninde öyle olacak ne güzel. Yardım alabileceğini anne falan varsa o dönem destek olsun sana büyüğü kardeşine alışana kadar