rumeysa_5567 kızlar 6+1 haftalığım daha sabah kahverengi lekelenmem oldu doktora gittim daha kalp atışı duyulmadı korkuyorum başına gelen oldu mu?
rumeysa_5567 kubilis adet sancınız oluyomuydu ama ben bundan 5 gün önce gittiğimde çok derinden duyulmuştu ama çok az ama şuan bebek büyümüş kesede sorun yok sadece kalp atısı yok dedi pazartesi tekrar cagırdı