ARYa143 cicekligunler2332 Metehan seçtim direk ama Yusuf da bence çok güzel hatta daha güzel ya hayırla gelsin 🌸🤗
Mel378 cicekligunler2332 benimde oğlum olcak nasipse aybarsı çok istiyorum eşim beğenmiyor kızımın ismide ayliz uyumlu olur diye neyse tercihim Aybars dan yana🥲
[silindi] cicekligunler2332 🫠🫠 Egehan ismini çok seviyorum yeri bende çok ayrıdır. Oğlum olursa Atahan ya da Egehan olacak 🙂↕️
cicekligunler2332 ARYa143 kız olsa isim hazırdı hüma istiyordum , erkek olunca işler değişti 😅😅😅 çevrem hep o ismi koydu kıymete bindi 😅
ARYa143 cicekligunler2332 ahahahha hep öyle oluyor ya, biz de erkek için Burak düşündük, kız oldu işler değişti upuzun listeden zar zor seçtik şükür 😂😂 2 numaralı cimcime Ahsen Neva olcak inşallah 🥰😁
cicekligunler2332 ARYa143 çok güzel isim maşallah adıyla büyüsün cimcime 🤭 bakakım benim kafa tamamen gitti ama metehan ve yusufu elerim sanırım egehan veya aybars