Plasentam önde ve biraz kalın olduğu için mi bilmiyorum ama bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum. Dün iki defa hissettim bugün sabah bi yataktan kalkmadan evvel minik pıtpıtlar hissettim ama devamı da gelmedi. 2 gün önce de zaten doktora gitmiştim bir problem yoktu. Neden olabilir veya normal mi?