feyzaciim bende öyleyim baby 0 kusma 0 tiksinme hiçbir zaman yaşamadım bu semptomları. Aksine daha çok açıldı 😁 Bebeğe yarayan şeyleri de çok sevip çok tükettim galiba sorun orda 😁 genetik olarak hem eşimin hemde benim ailemde zaten böyle. Uzun boy+kilo. Benim ailemde normal kiloda olanlarında boyu uzun. Kilolu olmayan zayıf dedikleri tek kişi benim,bendim öyle söyliyim benimde boyum uzun🤣hayatımda max 58i görmüştüm