Bende bugun doktora danıştım, hatta geceleri daha sık olurmuş, hormonlardan dolayı, 5 dk ya bir sancı kasılma olursa ve 2 saat sürerse hemen geliyosun dedi, gerçek doğum sancıları belden vururmuş, o yüzdeb korkmuyorum, üstelik büyük ihtimal sezeryan olucam ters duruyo bebeğim 😇