İlk 13 haftalıkken hissettim oğlumda da öyle hissetmiştim şu an 16 haftalık ama son 6-7 gündür hissedemiyorum sanki ilk hamileliğimi tam hatırlamıyorum da oğlumdan ilk zamanlar böyle oluyor muydu yoksa hissedince hep devam ediyor muydu? Ben sanki hep devam diyordu diye hatırlıyorum. Neden böyle olabilir normal mi acaba