Kızlar merhaba dört aylık hamileyim sabahları uyandığımda iç çamaşırım islak oluyor resmen su dökmüşsun gibi ama çok aşırı miktarda değil tabii ki yine de islakıyor iç çamaşırımı gün içinde bazen yürürken bir anda Islanıyor ama bu akıntı değil biliyorum yani çok sulu ve şeffaf bir şey Korkuyorum bebeğin suyu olabilir mi diye doktoruma da yazdım ama henüz dönüş yapmadı başına daha önce gelenler var mı ya da bu konu hakkında bilgisi olanlar lütfen acil dönüş sağlayın bana