39+3 hamileyim adet olacakmışım gibi bir sancı var regl olsam da kurtulsam gibi bir his var bebekte kasılma oluyor arada ama hareketli. Aşağıya doğru da bir baskı oluşuyor nışan su gelme gibi durumu yok
İlinci hamilelik ilkinde suni sancı yediğim işin normal sancı nasıl başlar tam bilgim yok
Böyle mi başlıyor sancılar gece de tuvallette kalktığımda agrılar da vardı