miracsevim sadece bir kilo almış neredeyse 12 haftada. Ve kiloya takıntılı olduğunu belirtmiş arkadaş. Evet kendine zarar verecek kadar bir durumu olsa uyarmak mantıklı “kendin için biraz daha dikkat edip bundan sonra daha az Alman iyi olabilir” demek mesela. ama bu durumda olan birine keşke çok almışsınız filan demeseniz. Çünkü gayet normal bir kilo artışı olmuş ve diyetisyeni de teyit etmiş
@ladyyyz siz de gönlünüzü ferah tutun ben de diyetisyenle devam ediyorum ve yolun başındayım. Bulantı vs ben de yaşamıyorum o yüzden iştahı yönetmek biraz zor olabiliyor protein odaklı beslenmeye ve o şekilde tok hissetmeye çalışıyorum. Bide bazen duygusal açlık oluyo. Saati gelmediyse ve fiziksel olarak iyiysem asla yememeye çalışıyorum bide akşam altı buçuktan sonra hiç bişey yemiyorum. Kilo tabikide alacağız ilerde ama veririz 💪🏻 biz içimizde bir cana yuva oluyoruz. Hiç sıkma canını lütfen. Zaten diyetisyen desteği alarak tedbirini almışsın