Hanımlar selam progesteronum düşüktü iğne ilaç başlamıştık. Bugün kontrolüm vardı kese aynı dedi doktor ama bebek oluşmuş kalp atışı dinletti. Güzel de atıyor ama kese büymediği için düşük riskin var hep aklında olsun düşebilir dedi. Başına gelen var mı kese büyür mü? Yardımınıza ihtiyacım var