Ben pkos olduğumu 28 yaşında öğrendim. Hayatim boyunca adetlerim hep düzenliydi hatta evlenmeden önce de kontrole gittigimde hiçbir şeyin yok dediler. Ben de hemen gebe kalmamak icin yaklaşık 2 sene doğum kontrol hapı kullandim. Gebelik istediğimde doktora gittiğimde ise amh 14 insulin direncim yüksek olduğunu ogrendim. Önce 3 ay kendimiz denedik sonra ben dayanamayıp baska doktora gittim 2 kere de letu ve catlatma ignesi denedik olmadi. Esim sperm testi verdi bir sey çıkmadı. Bu ay ben Rahim filmi çekileceğim.
Benimle benzer durumda olup hamile kalanlar sürecini paylaşabilir mi? Sanki hic çocuğum olmayacakmış gibi hissetmeye basladim