Merhaba arkadaşlar ben 26+2′deyim normalde bundan birkaç gün önce çok aktif olan bebeğimin artık hareketleri belirgin derecede azaldı, bu beni içten içe çok korkutuyor, yani normalde günde 10 tekme hissederken, artık 2 taneyi zar zor hissediyorum. ilk gebeliğim olduğu için bunun normal olup olmadığını da bilmiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz?