Merhaba hanımlar 1 hafta önce açılma nedeniyle acik serklaj oldum. Bugün sabah baktığımda bir sıkıntı yoktu 8 gibi progesteron fitil kullandım şimdi lavaboda peçeteye minik az miktarda kırmızı kan geldi miktarı çok az ağrım yok biraz kahvaltı sırasında eğilip kalktım oyuzden mi oldu ki bilenlere danışmak istedim bir sorun olmuş mudur devlette olduğum için doktoruma anlık ulaşma şansım yok ancak acile gidebilirim onun içinde yolda bir şey olursa diye korktum