Uyku hali yorgunluk hastahane koridorlarında sürünme
Kısaca hamilelik süreci neden bu kadar zor ilk gebeliğim ve inanılmaz tükendim
Bekarligimi özledim sanki hayatı elinden alınmış ordan oraya savrulmuş gibiyim
Korkuyorum
Benim gibi hissedenler var mı birbirimize destek olmak konuşmak iyi gelir diye düşünüyorum
Eşlerimiz dünya iyisi olsalar bile evlilik gerçekten zor bir süreçmiş
Bazen benim atanıp bekarligimi yaşamam gerekirdi diye düşünüyorum atanamayip direk evlenmek daha zor bir his