gkcalyaa teşekkür ederimm Allah isteyene nasip etsin. Bende bi 6-7 aydır deniyorum her ay test yapıyordum insan ister istemez stres yapıyor o yuzden burda hep diyorum aklınızdan tamamen cıkardıgınız ve beklemediğiniz bi anda oluyor vücut öyle çalışıyor. Bide benim iki gebeliğimde de gebe kalacagım ay cok büyük hastalık atlattm yatak döşek. Vücut kendini gebeliğe hazırlıyor sanırım o yuzden sabırlı olmak lazım. Bide size tavsiyem eğer gebelik düşünüyorsanız ilaç kullanmayn hasta olsanızda çünkü yerleşme vs oluyor olabilir riske atmayın. İlk gebeliğimde antibiyotik bile içmiştim dövme yaptırmıstm bilmeden şükür hiçbişey olmadı ama oladabilirdi