minnosailem Kızlar sağ böbreğimin kanalına bebek baskı yapıyormuş daralmış böbrekte büyümüş kum toplamış ilaç verdi bitkisel 3-3,5 lt su içeceksin dedi hala daha olmazsa stent takabiliriz dedi böyle bişey başına gelen hiç oldu mu
Kzydnz minnosailem Merhaba ben de kum değilde hormonal olarak şişme yaptı . 13.haftada stent taktırdm ve kontrol altına alındı 🙏 sen kaç haftalıksın
zey55 minnosailem bende 2 hafta önce sancıyla acile gittim sap böbrekte büyüme olmuş solda kum olmuştu birde bebek o sancıyla helmeye çalıştığı için acil yatış verildi hastanede serumlar ilaçlar derken şükür kumları dökmüşüm ama genişleme duruyo bi promlem yaratmıyor
a_d_f İlk gebeliğimde 20. Haftada bebek baskı sebebiyle banada stent takıldı enfeksiyon kapmamaya dikkat et inşallah
a_d_f Yinede bol su yüket büyüdükçe baskı artabilir çok dikkat et bnde yeniden gebeyim doktor olabilir dedi 😥
zey55 minnosailem minnosailem Allah korusun sancınız olduğunda hafife almayın doktorunuza gidin hemen bana da stent önerdiler aslında stend takılacak derecedeymiş ama doğumuma az kaldığı için takmadılar