Benim bat 11 mayıstı. Battan 1 gün önce ve bat günü sadece iç çamaşırımda gördüğüm bir lekelenme vardı kahverengimsi. Adetim söküleceğini sandım ped taktım hatta ama gelen giden olmadı. Adet olmam gereken gün de yine sarımsı bir akıntım oldu. Adet ağrısı bir gelecek gibi oldu sonra ağrı da kesildi. Ben bat günü yani 11 mayısta ve 1 gün öncesinde gebelik testi yaptım ama negatifti hiçbir şey yoktu. Bugün gecikmemin ikinci günü test yaptım ve böyle cıktı 10 dakika içerisinde. Ama güvenemiyorum çünkü 2 gün gecikmeye fazla silik geldi gözüme. Önceki gebeliğimde tam 3 gün öncesinde bundan daha net bir çizgi görmüştüm. Umutlanmak istemiyorum chat gbt bir şey görmediğini söylüyor. Ama ben pembemsi görüyorum çizgiyi
