Herkese günaydınlar, yorgun bitkin üzgün ve bezmiş bi haldeyim … Bebeğim geçtiğimiz hafta 1 yaş aşılarını oldu ilk gece hiçbir sorun yokken ikinci geceden itibaren ağlamalar uyumak istememeler uykudan ağlayarak uyanmalar başladı emmek de istemiyor kendini atıyor sürekli ağlıyor. Aşıdan dolayı mı oldu yoksa 1 yaş uyku gerilemesi mi bu anlamadım, ne gündüz ne gece ağlamadan uykuya geçemiyor, emziği bırakmaya niyetlenmiştim dün gece artık dayanamadım verdim geri. bir yandan çalışıyorum günde 1-2 saat anca uyyorumdur gerçekten çok yoruldum. Düzeleceğine dair hiçbir umudum kalmadı, 5 gündür burnumdan geldi her şey. Dün akşam bir yanda o bir yanda ben 1 saat kesintisiz ağladık, eşim de ne yapacağını şaşırdı :(