Bsssse Kızlar tüp bebekle gebeyim bir kaç güne keseyi görmek için gideceğim inşallah ama hesaplama nasıl yapılıyor hiç bir fikrim yok ne kadarlık gebe olduğumu bilmiyorum son adet tarihim 10 nisan 22 nisanda transfer oldum 5. Gün embriyosu
sema3718 Bsssse biz keseyi gördüğümüzde doktoruma sordum 4,5-5 haftalık dedi bebeği görünce netleşir dedi. Bebeği gördük 5+6 dedi. Adet tarihime göre olsaydı 6+4 olacaktı
karaca40 Bsssse merhaba öncelikle güzel haberler alırsınız inşallah transfer tarihinizden (13 gün +embrıyo günü toplanır) 13+5=18 gün geri saymanız gerekiyor 4 Nisan’ı son adet tarihi olarak kabul etmek gerekiyor ama doktora gittiğinizde sonuçlar bununla uyumlu çıkmayabilir geç tutunma olabilir
karaca40 Bsssse ayrıca ilk haftalardaki ölçümler çok hassas olduğu için ultrason cihazındaki imleçler minicik de olsa farklı noktaya konduğunda gebelik haftası farklı değerlendirilebiliyor eksik ya da fazla görülebiliyor ilerleyen haftalarda daha doğru sonuçlar alınabilir
sema3718 Bsssse bazı doktorlar son adet tarihine göre hesaplıyormuş. Bazen de transfer olduğun günden 19 gün öncesi adet gününün olduğunu söylüyor ona göre hesaplanıyor. Benim de pazartesi günü doktor 5+6 demişti ve tam transfer tarihinden 19 gün öncesinden hesaplandığımla aynı gün oldu
anneoluyorummm103 Bsssse internetten transfer tarihi 5.gün embriyosu diye seçip hesaplatabilirsin. Ben o şekilde hesaplıyordum