aysinc_ Kızlar sgknın analık ödeneği yani doğum rapor parası otomatikmi yatıyor başvuru yapılması gerekiyormu birde ne kadar süre içinde yatıyor bilen varsa yazabilirmi
tahamommy aysinc_ raporunuzu muhasebecinize verdiniz mi? Benim doğumdan önce ki doğumdan 2 ay sonra yattı, kalanı da iznim bittikten 1 ay sonra ama ben bağkurluyum beyan işlemlerini kendim yapıyorum sizin ya muhasebe ya insan kaynakları yapıyor sanırım