Kızlar ikinciyi düşünüyorum benim ilk gebeliğimde aşırı mide bulantısı sorunu yaşadım berbattı. Neyse bugün daha dpo 8 civarı ama sabahtan beri saçma sapan bir mide bulantım var öğür öğür bir haldeyim. Normalde ben bu kadar erken belirtilere pek inanmam ama yinede umut iştr🤣