Kızlar pazar gecesi peçete silince pembe leke gördüm adet oluyorum dedim. Sabah kalktım toplamda yarım çay bardağı kadar bile değil koyu kırmızı kahverengi kanamam oldu pazartesi sabahı dün hiçbirşey gelmedi peçeteye silince kahverengi çamur gibi birşey geldi . Bugün de varla yok arası o kahverengilik birde ne adet sancım ne ağrım jiçbirşeyim yok. Ben şimdi adet mi oldum yerleşme kanaması mıydı neydi acaba dün sabah Awox test yaptım negatifti şayet yerleşmeyse onda çıkması gerekmez miydi başına gelen varsa beni bi aydınlarım bacılarım