Merhabalar, dpo 10 ya da 11 deyim dün test yaptığımda aşırı silik fotoya yansımayan bir gölge vardı bugün de bu şekilde çıktı sanki koyulaşma var gibi, bu testi yapıp yalancı pozitif alan oldu mu? Ya da bu siliklik ile genelde kaç beta çıkıyor 