Pnr_jr Ağrı eşiği az olanların canı yanabilir
Ama kişiden kişiye değişiyor.
Mesela benim canım çok azdır ben bile dayandiysam acımasiysa sizin hiç acımaz 🤗
1 saniyelik bı işlem fazla uzun sürmüyor bile sadece iki parmağıyla bakıyor o kadar
Korkulacak birşey yok
Doğum yapmış biri olarak tecrübelerle sabit 🤗😌