Arkadaşlar şuan 32. Haftadayım ve çalışabilir raporu alarak devam etmeye karar verdim . Okullar 26 haziranda kapanacak. Ben 37.haftaya (14haziran) kadar çalışsam tüm izinlerimi doğum sonrasına aktarabiliyor muyum yoksa kaçıncı haftaya kadar çalışmam benim için daha mantıklı olur lütfen bilenler yardımcı olabilir mi ?