Merhaba cumartesi gece 36+3 de bende 1 cm ile yatış yaptım bebek baş gelişti ama sabaha kadar herhangi bir açılmam olmadı suni sancı da almadım ve pazar sabah sezeryana karar verdik. 10 gibi Bebiş doğdu, bugün üçüncü gün daha iyiye gidiyorum korse taktım eğilip kalkmak da kolay oluyor, bende 1 hafta sonra yalnızım