SinemDuranErkal Kızlar sürekli canım ekşili yiyecekler mesela limon sıkalabilecek şeyler istiyor az önce mesela çorbacıdan geldik bir tane limonu yedim ve çorbanın içine sıktım 😂canı ekşili şeyler veya limon çekip te bebeğinizin cinsiyeti ne oldu? Teşekkürler...
Deniz14 SinemDuranErkal ilk başlarda ben de eşkiye yöneldim şimdiyse tatlıyla yatıp tatlıyla kalkıyorum kızım olucak😂 ekşi tarlı konusu ya da cinsiyet belirtileri bana hurafe gibi geliyo
SweetBaby SinemDuranErkal ben 6 haftalığım henüz çok yeniyiz ama hep ekşi tatlı cok severdım ama şuan hiç istediğim gelmiyoe yemek için
Rumeysaozcan SinemDuranErkal ilk zamanlar bende limon çok yiyodum tatlıyla hiç aram yoktu acı ve ekşi cinsiyeti kız son zamanlarda da tatlıyla aram oldu ekşi hiç canım istemiyor 🤗
Sabrszanne3535 SinemDuranErkal limon yemekten kendimi alamıyorum bıraksalar daha çok yi cem tatliyla aram yok yiyemiyorum cinsiyetimz erkek😊
SweetBaby SinemDuranErkal ay inşallah 🤰🏻 ben 4 haftalıkken ögrendım susamcıkdı şuan yaban mersini olmuş zaman cabuk geçiyor
SinemDuranErkal SweetBaby benimki 4 haftalıkta yok teyzesi adetime 10 gün kala teste çıktı şüphem olduğu için test yaptım 9 gün kalada beta HCG 23.9 cikti pazartesi kontrolüm var tekrar kan verecem yükselmişmi diye bakalım
humaninannesi61 İlk başlarda deli gibi çikolata yiyen ben , son zamanlarda portakal ve mandalinaya sardım😌 Sonuç kız 🤰🏼
Downtowngirl Ben hep ekşi aşerdim, et ve peynir birde, bana herkes kızın olacak diyordu ama bunun bir saçmalık olduğu kanıtlandı, erkek olacak inş doğuma 1 ay kaldı 🤰🏻
mrvgun En başından beri ekşiye aşeriyorum, tatlıya bayılan ben hiç tatlıya yanaşmaz oldum ve kız bebek bekliyorum 🤗🤗💕