svdbstn İyi geceler kızlar zaman mı hızlı geçiyor ben mi fark etmiyorum bilmiyorum öğrendiğimde 3 haftalıktı bugün 11 🙈 En son 22 Nisan da kontrol gitmiştik 20 Mayısta tekrar gidicem sabırsızlıkla bekliyorum bulantılar da yok denecek kadar aza indi çok şükür yediğimden içtiğimden birşey anlamaya başladım 😇 sizde durumlar nasıl hangi meyveler var aramızda 🥰
allyslife svdbstn sağlıkla kolaylıkla kavuşalım inşaallah🌸 bana da tam tersine zaman geçmiyor gibi geliyor ya 3.haftada öğrendim ben de, şu an 18+1 ama sanki hep aynıymış gibi, bulantılar da devam ediyor ama hamd olsun ya🫠 nar tanesi oldu benim bebişim de🫠
falbay Biz de elma olduk bugün elhamdülillah 🥹 sabah bulantıları devam ediyor ama hamdolsun varlığının belirtisi deyip idare ediyorum Zaman tam tersi hiç geçmiyor gibi cinsiyet beklediğimiz için herhalde😅
svdbstn allyslife sağlıkla gelsin tüm bebişler inşallah bazen geçiyor gibi cinsiyet söz konusu olunca sabırsızım bende 🌸
parla94 Kızım cumartesi elma oldu 🍎 prizini 2 gün bırakabildim. İkinci gün tekrar başladım 🫠 2 gündür hareketlerini hissetmeye başladım. Çok güzel bi his gerçekten. Alışamadım henüz ama alışınca daha rahat olur :)
svdbstn parla94 ay bende her ne kadar ikinci gebeliğim olsa da merak ediyorum tekmelerini yine 2 ay sonra başlar bizde de hareketler 🥰
dilannyagmur mervenur09_ aynıyız sizin hamileliğiniz nasıl geçiyor çok zor geciyor benim ayaklarım ellerim davul gibi oldu