sevgggf ilk doğumumu yeliz de yaptım mecburen kendi doktorum son ay vefat etti hiç ama hiç memnun kalmadım iğrenç bir doktor bana göre herkes çok iyi falan diyorlar ama beni maaf etti zaten sezeryan delisi normal doğum düşünüyorsanız normal yaptırmaz zorla sezeryana sokar sizi ve konuşması falan böyle çok üstten sanki tek doktor oymuş gibi . İkinciyi Sibel hanım da yaptım Kapadokya Hastanesi’nde çok sevimli bilgili çok memnun kaldım . Ramazan bey de var kendi kliniği var Nevşehir’de oda çok iyi ona gidiyordum aslında oda çok iyi bir doktor çok ilgili ama o zaman versadaydı ben Kapadokya’da doğum yapmak istediğim için hastane değişemiyordu sonrada Sibel hanıma gittim ve iyiki ona gittim dikiş yerim falan hiç belli değil . Kapadokya’nın hemşireleri falan da çok iyidi