Jrnfudjrjr Ama bu sizin yaşamış olduğunuz bir deneyim. Herkes aynı durumda olacak diye bir şey yok. Vajinal doğumu çok güzel atlatanlar var. Sancı elbette olacak. Açıkçası kötü atlatanlar çok nadir. Doğumdan sonra da çabucak toparlanılıyor. Eğer bir sıkıntı, risk yoksa her zaman vajinal doğumdan yanayım. Yani kendiniz bunu yaşadınız diye sezeryanı tavsiye etmeniz çok yanlış.