Eslemiqooo kızlar benim günüm 5 gün geçti adet olcam gibi oluyor sonra geçiyor. daha dpgrusu dinlenince geçiyor beta değeri 0-5 aralıgında benim sonucum 0.4 böyle olup yğkselen oldmu geç döllenm e olabilirmi. şiddetli bel ve bacak agrım var
Papl Eslemiqooo değeriniz 0 çıkmış gebelik yok demektir 5 gün gecikmeye değeriniz azda olsa artmış olurdu ama tabi regl olmazsanız testi tekrarlayın bence
buketdeniz19 Eslemiqooo canım sonucun negatif 5 ve üstü gebelik sayılıyor senin 0.4 çıkmış gebelik olsaydı o kadar gecikmeyle çıkardı testler yalancı pozitif verebilir
Eslemiqooo damlasv ilk kez böyle bi durum yasıyorum. aceleden değil aslında 1 oğlum var 4 yasında oglum 7 aylık :(. birde ilac kullanıyorum ne oldgnu anlayamamak yoruyor. benim dpgum sonrakarım bile hep düzenli oldu cünkü